• Binnenkort online bestellen
  • Maak een persoonlijk account aan 
  • Vragen? Chat met ons of stuur een mail!

Garantie

Wanneer je een product koopt in onze webshop heb je altijd een wettelijke garantie. Dat houdt in dat je recht hebt op een goed product. Het product moet in goede staat verkeren en dient naar behoren te functioneren. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen we dit door een reparatie of terugbetaling van je aankoopbedrag.

Voor bepaalde artikelen geldt naast de wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. Dit is een extra garantie die de fabrikant geeft. De fabrikant stelt zelf de voorwaarden aan deze garantie. Zodra je het product ontvangt zit er documentatie bij. Hierin staat alle informatie die je nodig hebt. Neem voor vragen gerust contact op met onze klantenservice

Garantiebewijs

Je aankoopbewijs, oftewel de factuur die je per mail ontvangt, geldt als garantiebewijs om aanspraak te maken op de (wettelijke) garantie. 

Repareren

Het is altijd vervelend als een product defect is. Daarom bieden we de mogelijkheid jouw product snel te repareren. Stuur een mailtje naar onze klantenservice en we vinden zo snel mogelijk een oplossing.

Volg altijd de verzendinstructies die je ontvangt nadat je het defecte product ter reparatie hebt aangemeld. In de instructies vind je het antwoordnummer van onze reparatiedienst en twee labels. Eén label stop je in het pakket en de andere plak je erop. Vervolgens stuur je het pakketje gratis naar onze reparatiedienst.  

Reparatiekosten

De kosten van een reparatie verschillen per product en defect. Defecten binnen de garantievoorwaarden en -termijn worden gratis gerepareerd. Valt je defect buiten de garantievoorwaarden en -termijn maak je dan geen zorgen. Je krijgt altijd eerst een prijsopgave voordat de reparatie start. Je kiest dan zelf wat je wil doen:

  1. Je gaat akkoord met de prijsopgave en je product wordt tegen betaling gerepareerd. Zodra je betaald hebt sturen we het product meteen terug.
  2. Je laat je product niet repareren maar wil het wel terug. Dan sturen we je het product terug zodra je de onderzoekskosten van € 19,95 hebt betaald.
  3. Je laat het product niet repareren en hoeft het ook niet terug. Dan ruimen wij het gratis voor je op.